Istoriile lui Roderick

Octombrie 22, 2008

În retragere

Filed under: Uncategorized — Roderick @ 2:46 am

Şi acum, Roderick se retrage o vreme.

Pînă cînd, nu ştiu; dar voi reveni.

***

Sunt dezamăgit de ceea ce am făcut pe aici. Poate a fost doar o iluzie, ca flăcările care joacă deasupra comorilor ascunse. Poate chiar a fost un Adevăr, pe care l-am scris şi l-am ignorat. Sunt descoperiri care puteau reieşi mai simplu şi mai firesc; aşa încît îmi voi deplasa deocamdată eforturile în alte direcţii.

Am făcut prea puţin aici – şi nu vreau să perseverez în această puţinătate.

În lipsa mea, fiţi mai limpezi decît am fost eu.

Dacii vor înţelege.

4 comentarii »

  1. Roderick se retrage. Există cel puţin 3 variante:

    a) Roderick se retrage în Munţii Daciei, pe undeva ( încă nu e sigur nici el care este locaţia Muntelui Kogaionon ) să ducă o viaţă de pitagorician, să cugete, să mediteze şi altele asemenea.

    b) Roderick se retrage în chefuri, beţii şi dezmăţ ( în tradiţia strictă a traco-geţilor decadenţi).

    c) Roderick este un fel de Mare Urs, care la un moment dat anual intră în hibernare şi se retrage în bîrlog. Va ieşi la primăvara, probabil prin martie, cînd dealtfel a şi debutat ca blogger :)

    P. S. Revino-ţi ! Steaua mai are şanse ! ;)

    Comentariu de Nautilus — Octombrie 22, 2008 @ 9:57 am | Răspunde

  2. :)))
    Nu mă caracterizează niciuna din cele 3 variante, se pare că va fi „o altfel de” retragere. Şi temporară, am zis.

    La post-scriptum, fără comentarii…e de (pri)sosul (pri)sosului!
    Şi eram gata să scriu un articol despre dracones-ul roş-albastru

    Comentariu de roderick — Octombrie 22, 2008 @ 12:29 pm | Răspunde

  3. :(…Sper sa fie o retragere scurta. De dragul dacilor trebuie sa fie scurta.

    Comentariu de julierock17 — Octombrie 22, 2008 @ 1:18 pm | Răspunde

  4. Dracones ros – albastru ? Ma interesa . . . Pacat de Steaua , nu cred ca si mai revine prea curand . Becali e un zero !

    Comentariu de oroles — Octombrie 22, 2008 @ 9:27 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

