Istoriile lui Roderick

Iunie 17, 2013

Despre speranță

Filed under: Historia — Roderick @ 8:52 pm

În paginile pe care le puteți citi aici e vorba mai ales despre trecut, fie el real sau matematic posibil.

Sunt unul din oamenii care nu cred în viitor. Logic vorbind, trecerea timpului ne apropie de final. Și, dacă vorbim despre poporul nostru, cred că o vită dusă la abator are mai multe motive de optimism. Dar trecutul merită și trebuie să fie recuperat.

Acum câțiva ani am primit de la cineva o fotografie a părintelui Iustin Pârvu. Am așezat-o undeva în cameră și, astfel, multe din articolele de pe acest blog au fost scrise sub ”privirile” lui. Azi privirile au fost altfel.

Din câte mi-am dat seama, a fost un om mânat de speranță. Niciun univers al deznădejdii nu cântărește mai mult decât un atom de speranță. Și toată lumea știe că speranța nu piere și că sperăm -ciudat lucru- tocmai în viitor.

Ce mai e de spus?

”Este vorba doar de cursul normal al vietii. Fiecare si-a dat rodul sau si apoi a plecat la locul care i se cuvine. Sunt sigur ca acolo unde sunt ei acum au ajuns sa se roage pentru noi. Trebuie sa fie si ei vrednici de noi si noi sa fim vrednici de ei.”

1 comentariu »

  1. Atomul de speranță – firavul meu fir de iarbă…Un mesaj, cu-adevărat, de suflet! Mulțumesc, Roderick!
    Dacă ‘deznădejdea’ ar avea ‘grade de comparație’, aș spune că i-am cunoscut forța exponențială și că i-am urcat toate treptele până deasupra abisului ei și de acolo am auzit vocea mângâietoare a Părintelui spunând… ”Dumnezeu i-a dat omului până și firul de iarbă ca să se agațe de el și să se salveze în situațiile limită.”
    Ce-ar mai fi de spus?
    A iubit neamul creștin românesc mai mult decât oricare alt personaj ce se laudă că ne vrea binele…

    Cerul e mai bogat în îngeri acum!

    Comentariu de Daniela — Iunie 20, 2013 @ 12:10 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

