Istoriile lui Roderick

Septembrie 23, 2013

În stradă

Filed under: Historia — Roderick @ 2:15 pm

Scriu aceste rânduri pentru acei cititori care se întreabă cu ce echipă țin și ce mai fac în timpul liber.

M-am dus și eu în stradă, precum flegmaticul Bulă, să protestez prin prezența fizică. Și am protestat cumsecade; împotriva distrugerii –definitive! – a naturii, a patrimoniului istoric național, a frumuseții unor locuri și mai ales a unor lucruri pe care încă nu le pricepem.

Nu fac parte din nicio organizație în afara celor profesionale. Am fost pe cont propriu și în nume personal; și mă mai duc. Îmi place să privesc trecătorii care se uită la mine ca la ursul de la zoo. Când te duci în stradă, intri de bună voie într-o cușcă și te expui vizitatorilor. Ești păzit, ești pozat. Uneori merită.

 

3 comentarii »

  1. E bine că doar se uită şi nu se şi adună ca la urs. Îţi dai seama ce valoare de simbol ai avea? ce semnificaţie? Glumesc.
    Dar radiografia străzii arată cam aşa, precum zici, când te întâmpli unei asemenea întâmplări.
    Unii au o conştiinţă ce sporeşte, altora le scade sau le ticăloşeşte, aşadar, mai mulţi trecători, prea puţini rămâietori unor cauze.
    Cam aşa.

    Comentariu de Camelia — Septembrie 25, 2013 @ 7:50 pm | Răspunde

    • Pentru un protestatar nu e obligatoriu să stea în stradă. Treaba lui.
      Trecătorilor nici nu le-aș spune ”rămâneți cu mine”, ci ”rămâneți aici”. Cu voi înșivă, pentru voi.

      Ne dorim mereu comunicarea și ajungem de fapt la compromis, care e o inofensivă lipsă a comunicării. Dar, cum spune cântecul, ”am ambiții foarte mici” :)

      Comentariu de Roderick — Septembrie 25, 2013 @ 10:20 pm | Răspunde

  2. Roderick, însă tot n’am aflat cu ce echipă ţii. Glumesc.

    Cei care rămân cu ei înşişi sunt acei care se urmează pe sine. Şi o fac fără de servituţi. Altfel, nu mai sunt „voi înşivă”, ci pierdere neîntreruptă.

    Compromisul de care spui se numeşte solilocviu târguit.

    Comentariu de Camelia — Septembrie 26, 2013 @ 8:46 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

