Istoriile lui Roderick

August 4, 2016

Actualități

Filed under: Agendă,Uncategorized — Roderick @ 6:12 pm

Cu ceva timp în urmă am descoperit o descoperire pe site-ul asociației Vatra Daciei, http://www.vatra-daciei.ro/descoperire-7-000-de-ani-cea-mai-veche-reprezentare-caciulii-dacice-pe-teritoriul-romaniei/

Întâmplarea face că am vorbit aici pe blog despre acele lucruri cu vreo 8 ani mai devreme, https://hroderic.wordpress.com/2008/12/04/caciula-si-cioc/.

Și încă mai devreme, https://hroderic.wordpress.com/2008/09/02/caciula-dacica-ipoteze/ ; prima oară le-am pomenit pe forumul dacia.org (da, am activat și acolo).

În fine, nu acuz pe nimeni; ceva oarecum similar mi se poate întâmpla și mie și mi s-a întâmplat; când a fost cazul, am recunoscut prioritatea și/sau originalitatea omului. Așa se face. Am plasat un comentariu pe www.vatra-daciei.ro acum o săptămână, încă nu a fost aprobat.

În altă ordine de idei, mi-am adus aminte ce bine m-am simțit când nu am mai scris pe blog. Când n-am mai împușcat în lună și n-am mai vânat vânt.

Stimați cititori, cred că e clar pentru toată lumea că eu, deși dau cu gheara și târnăcopul în stratele limbii române, nu sunt un geolog, ci un căutător de aur. Aur dacic. Un simplu căutător de aur, cam fără noroc. Poate că e vremea să mă întorc la brazdă. La o muncă tipică oferind rezultate modeste și sigure. Poate nu.

Sigur e însă că am nevoie de o mică pauză. Un concediu. O vacanță sau așa ceva.

Uneori și lynxul și-ar dori să fie ținut o vreme în brațe.

cute lynx
Sursa imaginii: reddit.com
Fără comentarii :)

TrackBack URI

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

